Parametry
Typ motoru | Střídavý motor Z-Force 75-7 se zvýšenou tepelnou účinností, pasivně chlazený vzduchem, vnitřní permanentní magnety |
---|---|
Převodovka | Přímý pohon bez spojky |
Výkon motoru (k) | 68 |
Řídící jednotka | Vysoce účinný a silný, 600 A, 3fázový střídavý kontrolér s rekuperací při brždění |
Napájecí zdroj | Inteligentní integrovaná jednotka Z-Force® Li-Ion |
Maximální kapacita (kWh) | 14.4 |
Jmenovitá kapacita (kWh) | 12.6 |
Typ nabíječky | Integrovaná 3,0 kw |
Doba nabíjení (standard) | 4,5 h (100% nabití) / 4,0 h (95% nabití) |
Doba nabíjení s rychlonabíječkou | 1,8 h (100% nabití) / 1,3 h (95% nabití) |
Koncový převod | 90T / 20T, Poly Chain® HTD® Carbon™ řemen |
Maximální točivý moment (Nm) | 132 |
Ekvivalent spotřeby - město (I/km) | 0,62/100 |
Typ předního zavěšení | USD vidlice Showa se 43 mm nastavitelnými předpětími pružin, tlumením komprese a odskoku |
---|---|
Typ zadního zavěšení | Tlumič Showa se 40mm pístem, expanzní nádobkou „piggy-back“ a nastavitelným předpětím pružiny, kompresí a odskoku |
Přední brzdy | Bosch Base MSC, dvojité radiální čtyřpístkové třmeny J-Juan s radiální brzdovou pumpou, kotouče 320 x 5 mm |
Přední pneumatiky | 120/70 R17 |
Zadní pneumatiky | 180/55 R17 |
Kola | Litá |
Zadní brzdy | Bosch Base MSC, jednopístový brzdový třmen J-Juan, kotouč 240 x 4,5 mm |
Rám | Trubkový ocelový příhradový |
Zdvih přední vidlice (mm) | 120 |
Zdvih zadní vidlice (mm) | 140 |
Rozvor (cm) | 145 |
---|---|
Celková nosnost včetně řidiče (kg) | 231 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 223 |
Výška standartního sedla (mm) | 787 |
Výška nižšího sedla (mm) | 770 |
Výška vyššího sedla (mm) | 810 |
Úhel řízení (°) | 24.5 |
Závlek kola (mm) | 94 |
Přístroje | Přístrojová deska s barevným 5" TFT displejem umožňuje měnit jízdní režimy za jízdy, ovládat tempomat, vyhřívané rukojeti a další |
---|---|
Světlomety | LED |
Operační systém | CYPHER III+ |

PLYNULÝ VÝKON BEZ NÁMAHY
Zcela nové Zero S představuje ideální vstup do světa silničních elektromotocyklů Zero – a zároveň nabízí více zábavy než jakýkoli jiný stroj s výkonem 11 kW. I když název může znít povědomě, model S pro rok 2025 je postavený zcela od základu: nový motor, nový akumulátor, nové šasi i design. To vše dohromady tvoří perfektního společníka pro každodenní jízdy, který dokáže proměnit i obyčejnou cestu do města nebo za město v neobyčejný zážitek. Nový motor Z-Force 75-7 patří do generace pasivně chlazených synchronních elektromotorů s permanentními magnety a využívá vnější hardware z výkonné SR/F. Díky optimalizaci vnitřní konstrukce nabízí maximální výkon při nízké hmotnosti – a zároveň výrazně snižuje náklady. Stejně jako silnější naked biky Zero má i model S motor usazený soustředně s kyvnou vidlicí, což zajišťuje stálé napětí řemenu a maximální přenos síly na zadní kolo. Kompaktní konstrukce navíc zlepšuje ergonomii a ovladatelnost ve všech jízdních situacích – ideální pro město i svižnou jízdu po okreskách.

INTUITIVNÍ OVLÁDÁNÍ
Zero S je vybaveno nejnovějším operačním systémem Cypher III+, který umožňuje stahování dodatečných funkcí pro optimalizaci výkonu a přizpůsobení chování motocyklu. Stabilizační systém Bosch MSC zajišťuje plynulé dávkování výkonu, jistotu a maximální kontrolu za všech podmínek. Díky tomu se Zero S stává novým standardem prémiového výkonu ve třídě 11 kW – a to za velmi dostupnou cenu. Kombinace kvalitního podvozku a chytrého pohonu tvoří dokonale sladěný celek, který si poradí s každodenním provozem i svižnější jízdou mimo město. Cypher III+ je absolutní špička mezi operačními systémy elektromotorek – umožňuje nejen bohaté možnosti nastavení, ale i budoucí rozšíření funkcí přes aplikaci NextGen. Zero S navíc nabízí širokou škálu jízdních režimů: Rain, Eco, Standard, Sport a Canyon. Všechny lze upravit přes aplikaci i přímo na displeji motocyklu. Pro ještě větší kontrolu si můžete vytvořit vlastní režimy přesně podle svých preferencí – a jezdit tak, jak vám to nejlépe vyhovuje.

INTELIGENTNÍ PROPOJENÍ
Zero S není jen připojené, ale skutečně chytré – díky systému Cypher III+ a bezdrátovým „over-the-air“ aktualizacím se neustále vyvíjí a přizpůsobuje. Umožňuje vám upravit kokpit podle vlastních preferencí, využívat aplikaci NextGen s celou řadou funkcí a těžit z technologií, které udržují to Zero na špičce digitální éry. Přes mobilní síť motocykl neustále komunikuje s aplikací, která zobrazuje aktuální stav stroje, jeho polohu, úroveň nabití nebo upozornění na systémové události. NextGen App ve spojení se systémem Cypher III+ tvoří komplexní rozhraní, které umožňuje přístup k doplňkovým funkcím jako je rychlé nabíjení nebo asistent manévrování. Mezi bezplatné nástroje v aplikaci patří nastavení jízdních režimů, přizpůsobení displeje, plánování nabíjení a mnoho dalšího – vše pro maximální kontrolu a pohodlí při každé jízdě.

11 KW: MAXIMUM ZÁBAVY S ŘIDIČÁKEM A1 NEBO ROZŠÍŘENÍM B
Chcete si užít svižnou jízdu na elektrickém motocyklu i bez plného motorkářského oprávnění? Pak jsou modely S, DS a FXE od Zero ideální volbou. Nabízejí stálý výkon 11 kW a točivý moment přes 100 Nm – a model S k tomu přidává sportovní charakter a obratné ovládání ideální do města i na okresky.
JAKÝ ŘIDIČÁK POTŘEBUJETE?
Tyto modely spadají do kategorie A1, takže je můžete řídit:
– od 16 let se standardním oprávněním skupiny A1
– nebo s rozšířením řidičského oprávnění skupiny B o A1. Tuto možnost mají řidiči starší 24 let, kteří vlastní skupinu B alespoň 2 roky. Absolvují v autoškole výcvik (bez závěrečných zkoušek), který zahrnuje teoretickou i praktickou část.
Díky této možnosti můžete s běžným řidičákem usednout za řídítka elektrického motocyklu a užívat si svobodnou jízdu bez emisí i bez nutnosti přecházet na silnější stroje. To Zero otevírá cestu k elektromobilitě mnohem širší veřejnosti.