Parametry
Typ motoru | Střídavý motor Z-Force 75-10X se zvýšenou tepelnou účinností, pasivně chlazený vzduchem, vnitřní permanentní magnety |
---|---|
Převodovka | Přímý pohon bez spojky |
Výkon motoru (k) | 80 |
Řídící jednotka | Vysoce účinný a silný, firmwarem omezený 765 A, 3fázový střídavý kontrolér s rekuperací při brždění |
Napájecí zdroj | Inteligentní integrovaná jednotka Z-Force® Li-Ion |
Maximální kapacita (kWh) | 15.6 |
Jmenovitá kapacita (kWh) | 13.6 |
Typ nabíječky | Integrovaná 3,3 kw |
Doba nabíjení (standard) | 4,4 h (100% nabití) / 3,9 h (95% nabití) |
Doba nabíjení s rychlonabíječkou | 1,9 h (100% nabití) / 1,4 h (95% nabití) |
Koncový převod | 90T / 22T, řemen Gates Carbon Drive Moto X9™, rozeta Mudport Sprocket |
Maximální točivý moment (Nm) | 195 |
Ekvivalent spotřeby - město (I/km) | 0,59/100 |
Typ předního zavěšení | Vidlice Showa 47 mm s oddělenou funkcí pouzdra s nastavitelným předpětím pružiny, komprese a odskoku tlumiče |
---|---|
Typ zadního zavěšení | Tlumič Showa s 46mm pístem, expanzní nádobkou „piggy-back“ a beznástrojově nastavitelným předpětím pružiny, tlumením komprese a odskoku |
Přední brzdy | Bosch Base MSC s kombinovaným brzděním (eCBS) a režimem Off-Road, dvojité radiální 4pístkové třmeny J-Juan s radiální brzdovou pumpou, kotouče 320x5 mm |
Přední pneumatiky | 120/70 R19 |
Zadní pneumatiky | 170/60 R17 |
Kola | Litá |
Zadní brzdy | Bosch Base MSC s kombinovaným brzděním (eCBS) a režimem Off-Road, brzdový třmen J-Juan 2x25 mm, kotouč 265x4,5 mm |
Rám | Trubkový ocelový příhradový |
Zdvih přední vidlice (mm) | 190 |
Zdvih zadní vidlice (mm) | 190 |
Rozvor (cm) | 152.5 |
---|---|
Celková nosnost včetně řidiče (kg) | 257 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 242 |
Výška standartního sedla (mm) | 828 |
Výška nižšího sedla (mm) | 805 |
Výška vyššího sedla (mm) | 865 |
Úhel řízení (°) | 25 |
Závlek kola (mm) | 109 |
Přístroje | Přístrojová deska s barevným 5" TFT displejem umožňuje měnit jízdní režimy za jízdy, ovládat tempomat, vyhřívané rukojeti a další |
---|---|
Světlomety | LED |
Operační systém | CYPHER III+ |

PLYNULÝ VÝKON BEZ NÁMAHY
Zero DSR pro rok 2025 představuje zcela novou generaci dual-sport motocyklů – nabízí působivý výkon jak na silnici, tak mimo ni, a je z výroby připravena pro držitele řidičského oprávnění A2. V základní verzi disponuje výkonem 52 kW (70 koní) a točivým momentem 170 Nm, přičemž pomocí softwarového upgradu od prodejce lze motocykl odemknout na plnohodnotnou variantu pro řidiče s oprávněním skupiny A – ta nabízí až 60 kW (80 koní) a dechberoucích 195 Nm. Nový motor Z-Force 75-10X, použitý i v modelu DSR/X, je přizpůsoben náročným podmínkám a kombinuje vnitřní permanentní magnety, pasivní chlazení a vysokou odolnost s téměř nulovými nároky na údržbu. Díky konstrukci s koncentricky uloženým motorem a kyvnou vidlicí si DSR udržuje stálé napětí pohonu a výborný přenos síly na zadní kolo. Nový design, inovovaný rám a špičkový systém Cypher III+ dělají z DSR mimořádně univerzální motocykl s výbornou ergonomií a ovladatelností pro každodenní jízdu i náročnější terén.

INTUITIVNÍ OVLÁDÁNÍ
Zero DSR je vybaveno nejnovějším systémem Cypher III+ a standardními funkcemi, které optimalizují výkon podle aktuálních potřeb. Díky stabilizačnímu systému Bosch MSC – včetně offroad varianty známé z modelu DSR/X – kombinuje silný výkon s inteligentní kontrolou. Výsledkem je přizpůsobitelné adventure enduro, které zvládne jakoukoli situaci. Systém Cypher III+ umožňuje prostřednictvím aplikace NextGen neomezené možnosti individuálního nastavení i rozšíření o další funkce. Zajímavostí je možnost softwarového upgradu, který z motocyklu s homologací pro řidiče A2 udělá plnohodnotný stroj pro skupinu A – samozřejmě v souladu s místní legislativou. Díky přednastaveným režimům Rain, Eco, Standard, Sport a Canyon i možnosti vytvářet vlastní profily (včetně offroad verzí) si můžete nastavit DSR přesně podle svého stylu jízdy – ať už na silnici, nebo v terénu.

INTELIGENTNÍ PROPOJENÍ
Zero DSR je ztělesněním chytrého motocyklu – díky systému Cypher III+ a bezdrátovým „over-the-air“ aktualizacím přes integrovaný 4G modul CCM zůstává vždy aktuální a propojené. Umožňuje vám upravit vzhled a funkce kokpitu, přistupovat k široké škále funkcí přes aplikaci NextGen a využívat neustále se rozšiřující digitální výbavu. Díky propojení se sítí neustále komunikuje s aplikací, která zobrazuje stav motocyklu, polohu, nabití baterie, případná upozornění i dostupné aktualizace systému. Kombinace Cypher III+ a NextGen aplikace vytváří komplexní digitální rozhraní s přístupem k funkcím, jako je rychlé nabíjení nebo asistent manipulace s motocyklem. Mezi další bezplatné možnosti patří tvorba vlastních jízdních režimů, přizpůsobení displeje nebo nastavení časovaného nabíjení – vše pro maximální pohodlí a kontrolu nad každou jízdou.

NADCHNE JEZDCE NĚKOLIKA KATEGORIÍ
Nové Zero DSR je ideální volbou jak pro začátečníky, tak pro zkušené jezdce. Díky splnění požadavků řidičského oprávnění A2 si může působivý výkon a hladkou jízdu srovnatelnou s „létajícím kobercem“ užít mnohem více motorkářů. A co víc – výkon motocyklu lze později navýšit, pokud si jezdec doplní řidičské oprávnění na plnou skupinu A. Z výroby má DSR točivý moment 170 Nm a trvalý výkon 33 kW, což splňuje podmínky pro skupinu A2. Po získání skupiny A lze výkon upgradovat na 36 kW bez nutnosti výměny motocyklu – Zero DSR tak doslova roste s vámi. V Česku je oprávnění A2 dostupné od 18 let, po složení zkoušky opravňuje k řízení motocyklů do 35 kW. Po dvou letech je možné absolvovat rozšíření na skupinu A, nebo ji získat přímo ve věku 24 let. Pak už nic nebrání využít plný potenciál motoru Z-Force 75-10 a užívat si jízdu bez omezení – na stále stejném stroji.