Parametry
Typ motoru | Střídavý motor Z-Force 75-7 se zvýšenou tepelnou účinností, pasivně chlazený vzduchem, vnitřní permanentní magnety |
---|---|
Převodovka | Přímý pohon bez spojky |
Výkon motoru (k) | 68 |
Řídící jednotka | Vysoce účinný a silný, 600 A, 3fázový střídavý kontrolér s rekuperací při brždění |
Napájecí zdroj | Inteligentní integrovaná jednotka Z-Force® Li-Ion |
Maximální kapacita (kWh) | 14.4 |
Jmenovitá kapacita (kWh) | 12.6 |
Typ nabíječky | Integrovaná 3,0 kw |
Doba nabíjení (standard) | 4,5 h (100% nabití) / 4,0 h (95% nabití) |
Doba nabíjení s rychlonabíječkou | 1,8 h (100% nabití) / 1,3 h (95% nabití) |
Koncový převod | 90T / 22T, řemen Gates Carbon Drive Moto X9™, rozeta Mudport Sprocket |
Maximální točivý moment (Nm) | 132 |
Ekvivalent spotřeby - město (I/km) | 0,59/100 |
Typ předního zavěšení | Vidlice Showa 47 mm s oddělenou funkcí pouzdra s nastavitelným předpětím pružiny, komprese a odskoku tlumiče |
---|---|
Typ zadního zavěšení | Tlumič Showa s 46mm pístem, expanzní nádobkou „piggy-back“ a beznástrojově nastavitelným předpětím pružiny, tlumením komprese a odskoku |
Přední brzdy | Bosch Base MSC s kombinovaným brzděním (eCBS) a režimem Off-Road, dvojité radiální 4pístkové třmeny J-Juan s radiální brzdovou pumpou, kotouče 320x5 mm |
Přední pneumatiky | 120/70 R19 |
Zadní pneumatiky | 170/60 R17 |
Kola | Litá |
Zadní brzdy | Bosch Base MSC s kombinovaným brzděním (eCBS) a režimem Off-Road, brzdový třmen J-Juan 2x25 mm, kotouč 265x4,5 mm |
Rám | Trubkový ocelový příhradový |
Zdvih přední vidlice (mm) | 190 |
Zdvih zadní vidlice (mm) | 190 |
Rozvor (cm) | 152.5 |
---|---|
Celková nosnost včetně řidiče (kg) | 260 |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 239 |
Výška standartního sedla (mm) | 828 |
Výška nižšího sedla (mm) | 805 |
Výška vyššího sedla (mm) | 865 |
Úhel řízení (°) | 25 |
Závlek kola (mm) | 109 |
Přístroje | Přístrojová deska s barevným 5" TFT displejem umožňuje měnit jízdní režimy za jízdy, ovládat tempomat, vyhřívané rukojeti a další |
---|---|
Světlomety | LED |
Operační systém | CYPHER III+ |

PLYNULÝ VÝKON BEZ NÁMAHY
Zcela nové Zero DS pro rok 2025 je nejnovějším přírůstkem do řady dual-sport motocyklů této značky a přináší mimořádný výkon ve třídě 11kW. Díky silnému točivému momentu a novému motoru Z-Force 75-7 zvládá s lehkostí jak každodenní dojíždění, tak jízdu po okreskách či v lehčím terénu. Nová baterie, modernizovaný design a efektivní konstrukce dělají z DS ideálního elektrického společníka do každodenního provozu. Motor Z-Force 75-7 využívá vnější hardware z vrcholného modelu DSR/X a vnitřní stavbu optimalizovanou pro maximální výkon při co nejnižší hmotnosti. Stejně jako u prémiové DSR/X je motor uložen soustředně s kyvnou vidlicí, což zajišťuje stálé napětí řemenu a maximální přenos síly na zadní kolo. Výsledkem je lehká, obratná a ergonomicky vyladěná motorka, která se cítí jako doma jak v ulicích města, tak na nezpevněných cestách.

INTUITIVNÍ OVLÁDÁNÍ
Zero DS je vybaveno nejnovějším systémem Cypher III+, který umožňuje stahování funkcí pro optimalizaci výkonu, a stejně jako vrcholný model DSR/X nabízí i pokročilou stabilizační technologii Bosch MSC včetně speciálního režimu pro jízdu v terénu. Tato kombinace přináší plynulé dávkování výkonu, snadné ovládání a chytrou asistenci za všech podmínek – a to vše za velmi dostupnou cenu. DS tak nastavuje nový standard prémiového výkonu v elektrickém dual-sport segmentu. Díky rozšířeným možnostem individualizace přes aplikaci NextGen a intuitivnímu ovládání lze motocykl přizpůsobit na míru – od výběru z přednastavených režimů Rain, Eco, Standard, Sport a Canyon až po pokročilé úpravy jízdních profilů pro silnici i terén.

INTELIGENTNÍ PROPOJENÍ
Zero DS není jen připojené, ale skutečně chytré – díky systému Cypher III+ a bezdrátovým „over-the-air“ aktualizacím, které umožňují úpravu kokpitu, přístup ke standardním funkcím přes aplikaci NextGen a využívání široké škály digitálních výhod. Díky neustálému připojení přes mobilní síť máte kdykoli přehled o stavu motocyklu, jeho poloze, úrovni nabití nebo upozorněních. Aplikace navíc umožňuje pohodlně vybírat nové funkce systému Cypher, jako je rychlé nabíjení či asistence při manipulaci s motocyklem. Nechybí ani bezplatné možnosti, jako je vlastní nastavení jízdních režimů, úprava zobrazení kokpitu nebo plánované nabíjení. DS tak nabízí špičkovou konektivitu a chytrý dohled nad každým aspektem vaší jízdy.

11 KW: MAXIMUM ZÁBAVY S ŘIDIČÁKEM A1 NEBO B S ROZŠÍŘENÍM
Chcete si užít jízdu na elektrickém motocyklu i bez velkého motorkářského řidičáku? Pak jsou modely S, DS a FXE od Zero ideální volbou – nabízejí trvalý výkon 11 kW a více než 100 Nm točivého momentu, což zaručuje svižnou a zábavnou jízdu. Zejména model DS vyniká sportovním charakterem a skvělou ovladatelností. V České republice je možné tato 11kW elektrická motorka řídit s řidičským oprávněním skupiny A1 (od 16 let) nebo také se skupinou B, pokud držitel absolvuje doplňkové školení v autoškole a získá tzv. rozšíření o A1 – to platí pro řidiče starší 24 let s alespoň 2 lety praxe. Tato možnost výrazně rozšiřuje přístup k lehkým motocyklům bez nutnosti složitých zkoušek a dělá z modelů Zero perfektní řešení pro každodenní dojíždění i volnočasové ježdění.